Po položení kolejí a zprovoznění přesuvny jsem mohl přistoupit ke stavbám, které byly v 70.letech součástí stanice. Staniční budova a záchodky jsou ze stavebnic od KB model, atypické dvojité skladiště 23H včetně rampy jsem musel vyrobit podle dokumentace svépomocí z překližky, plastových reklamních desek a střešní krytiny od Auhagenu. Zatím je všechno v polotovarech. Boční rampy skladu se schody, dveře skladu, žlaby, svody, popisky a další detaily budu realizovat za dlouhých zimních večerů 🙂
Začal jsem prací na skladišti s rampou.
Následovala stavba staniční budovy a záchodků.
A když jsem čekal, až zaschnou barvy a mořidlo, začala vznikat oplocená úschovna jízdních kol, sypaná nástupiště a zahrádka s kůlnou a kurníkem pro drůbež. Do té musím dokoupit onu drůbež, nějaké květiny a pár ovocných stromů 🙂
A takhle to už začíná vypadat jako kdysi nádherná a poklidná stanice.
Pokračovat se bude na druhém segmentu stanice, kde bude zhlaví směr Liteň a část bývalých uhelných skladů.
Pokračování 🙂 /Hank/