Úvraťová stanice se smyčkou 4. část – Štěrkování a základ krajiny.

Začalo vánoční volno, a tak se mohou práce na tomto projektu pomalu posouvat vpřed. Vše tentokrát začalo malou úpravou stanice, kdy kusá skladová kolej byla doplněna dvěma výhybkami, čímž vznikla i krátká vlečka. Zpestří to provoz a hlavně nebude staniční budova přesně naproti výtopně. Foto před a po úpravě.

20161222_155550 20161222_164422

Jednoduchou elektroinstalaci na segmentech není třeba popisovat. Díky digitální trakci /DCC/ není nutné dělat oddělitelné úseky a tak pouze duplicitní propojení kolejového systému vodiči pod úrovní kolejiště. Současně vznikají nástupiště i základ krajiny.

20161222_203143 20161222_203152

A pokračuje se štěrkováním,zatím pouze viditelné části kolejiště.

20161224_101158 20161224_101937 20161224_102058 20161224_102104

Základ krajiny pod vechtr v jehož blízkosti povese napříč segmentem silnice.

20161224_101915 20161224_102222

Základ krajiny na 3. segmentu. Hnědý Balakryl, který došel musel místy nahradit černý.

20161224_102324 20161224_102329 20161224_102509 20161224_102519

Zkouším, jaká varianta staniční budovy bude lepší. Obě mají své výhody. Ta nízká s verandou je typickou staniční budovou lokálních drah a působí více romanticky. Vyšší staniční budova s přistavěným skladem zase ušetří dost místa pro volnou skládku. Tak zatím nevím. Obě jsou půjčené z jiného kolejiště.

20161224_102543 20161224_102623  20161224_103236 20161224_103255 20161224_103259 20161224_103315 20161224_103438 20161224_103509

A to je pro dnešní Štědrý den opravdu všechno. Jdu si užívat tohoto dne a sem tam budu sledovat, co se děje na diskusním fóru :-)

Tak krásné vánoce všem :-)

/Hank/