Kolejiště TT část 15. – Elektrika a první nádražní lampy

Tak dnešním dnem fungují všechny výhybky i vlakové cesty. Co chybělo dokončit, bylo připojení serv a seřízení přestavníků rohového segmentu se skrytou výhybnou a menší koncovou stanicí. Prodlužování servokabelů a nastavování serv výhybek mi ulehčily dvě včera vyrobené montážní kozy – ze zbytků latí z kolejiště. Kdybych býval trochu přemýšlel, tak jsem si je udělal již na začátku stavby a nemusel jsem při práci na segmentech všelijak improvizovat …..

20150523_081543 20150523_081556 20150523_081622 20150523_083253

A když byl tento segment demontovaný z kolejiště, přišlo na řadu částečné zaštěrkování, doplnění drobnou zelení a stromy nad tunelovými portály. Dále instalace prvních šesti nádražních světel, kterých bude na kolejišti celkem 28. Zbytek zeleně budu realizovat po obdržení objednaných foliáží od R. Bezuchy.

20150523_121019 20150523_121024 20150523_121044 20150523_121056 20150523_121201 20150523_121259

Pár fotek, jak se rýsuje menší koncová stanice. Tahle staniční budova měla být původně ve druhé, větší koncové stanici, ale zdála se mě tam (a to i na doporučení odborníků) příliš malá. Do této menší stanice na kopci  se hodí mnohem lépe :-)

20150523_170603 20150523_170527 20150523_170418 20150523_170410 20150523_170202 20150523_170444

No a nemohl jsem si odpustit ještě foto s M152/810, která do této stanice bude podle GVD jezdit.

20150523_184127 20150523_184118 20150523_184109 20150523_184039

 

Pokračování :-)    /Hank/